Bevestiging na het plaatsen van een order

Zodra er een bestelling is gedaan op de webshop, dan ontvangt de klant een bevestigingsmail of factuur. In de meeste gevallen is deze mail een standaard mail met daarboven het logo van uw webshop. 
 
Hoe beter deze mail verzorgd wordt hoe meer de klanten de bevestiging krijgen dat alles netjes voor elkaar is op deze webshop. Daarnaast is deze mail het begin van je service richting de klant. Geef dus de juiste aandacht aan de bevestigingsmail. 
 
Er zijn enkele basis aandachtspunten waaraan je kan denken:
 
  • Zorg ervoor dat de klant alle benodigde informatie ontvangt in de mail.
  • Geef je mail een persoonlijke touch door een footer en header erin te plaatsen en een persoonlijk boodschap.
  • Plaats je contact gegevens duidelijk in de mail zodat er bij vragen makkelijk contact opgenomen kan worden.
  • En zo zijn er nog enkele belangrijke punten.
 
In deze mail kun je indien mogelijk ook nog eens enkele producten uitlichten. Men zal deze producten niet direct kopen, maar op deze manier informeer je de bezoeker toch weer even wat je nog meer verkoopt. 
 
Daarnaast kunnen ook andere transactionele e-mails onder de loep genomen worden. Zoals bijvoorbeeld de mail die aan de klant verteld dat het pakket onderweg, hoe duidelijker hoe beter. 
 
Symfony kan dit voor u bekijken/ verbeteren. Laat het ons weten en we gaan dit voor u verbeteren. 
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen