Slider CTA optimalisatie

Sinds enkele jaren zie je op eigenlijk elke webwinkel wel een slider. Binnen één en dezelfde ruimte heb je de kans om meerdere boodschappen te presenteren. Helemaal top dus!
 
Echter zien we nu een grote verandering plaats vinden. De bezoeker wil het liefst losse blokken voor zich hebben zodat hij/zij nog sneller alle boodschappen en/of acties ziet. Hiermee verander je op een snelle en duidelijke manier de structuur van je homepage. Een goed voorbeeld hiervan is de slider van ( voorbeeld )
Het aanpassen van een "gewone" slider naar een slider die in verschillende blokken is opgedeeld, is alleen niet voor elke website direct een verbetering.
 
Om er achter te komen wat voor jouw website het meest duidelijke beeld voor de klant schept en daarmee het beste converteerd, willen we graag samen kijken naar een juiste oplossing. Dit zouden wij bijvoorbeeld kunnen doen door middel van een A/B test en goede monitoring van de analytics gegevens.
 
Wanneer je de sliders onder de loep wil nemen moet je vooral een duidelijke Call to Action button plaatsen. Op deze manier help je de bezoeker om de juiste klik te maken, hoe meer je de bezoeker begeleidt hoe meer succes het zal opleveren. 
Daarnaast is het goed om een pakkende titel en afbeelding te presenteren, zodat er zo min mogelijk ruis kan ontstaan op de gewenste boodschap die je wil overbrengen aan de bezoeker. 
 
Symfony kan hierin meedenken en de banners voor u aanpassen. Indien gewenst kan dit dus ook middels een A/B test gecontroleerd worden. 
 
Mocht je hier meer informatie over willen hebben dan kunt u ons altijd bereiken via support.symfony.nl en natuurlijk ook via 073-850 72 62

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen